tisdag 19 november 2013

Framtid, jobb och utbildning.


Jag har länge funderat på att bli trafiklärare. Men sen sa en god vän till mig att 'tror du inte att det är en viss M som har påverkat dig'

Och jag började fundera och så är det nog, men jag kommer ihåg hur svårt det var för mig att ta körkort och vill gärna hjälpa personer med läs/ skrivsvårigheter(när de ska ta körkort)
Så jag la ner den drömmen och ville istället bli Lackerare men nu vet jag inte alls!

Jag vill hjälpa folk, är de så fel att gå i ett ex:s fotspår? Är det min dröm eller är det hans dröm...

Jag vet inte vad jag ska satsa på. Jag vill ju liksom inte lägga massa pengar på en utbildning som kanske inte är mitt eget drömjobb.

Kommer ju ändå få ganska höga studieskulder...
HJÄLP!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar