tisdag 12 november 2013

Burlesk


Nu har de nog gått halva tiden på kursen och allt har varit bra, fram tills idag.

Idag kom en svår övning som jag och alla andra säkert inte heller var beredda på...
Men för mig var det en svår utmaning som jag dessutom inte klarade av, rädslan blev helt enkelt för stor.

Vi skulle stå på led och dansa sexigt för varandra. Det kanske inte låter speciellt svårt men för mig med världens sämsta självförtroende/ självkänsla tog det bara stopp.
Jag var helt inställd på att 'Jo det här klarar jag' ända fram tills att det var min tur då jag bara fegade ur totalt. Kände hur ansiktet blev rödare o rödare, blicken blev mer o mer svart samtidigt som gråten samlades sig i halsen: FÖR jag vet att jag kan, JAG vet de!

Men det är bara att rycka upp sig och ta nya tag, det är bara att ge det tid. Jag kommer en dag också kunna visa det som alla andra! :)

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar