torsdag 23 maj 2013

Over and out!


Torsdag hela dagen lång! 
Vanlig dag i skolan med en hel massa övning inför avslutningsfesten.
Efter all möda och slit med kanske inte de skarpaste elever/ lärare blev det gemensamt eftermiddagskaffe ute i solen, super nice! 

Det som stod på agendan efter det var;
*Fixa naglarna+tånaglarna.
*Testköra morgondagens outfit; så att jag inte står där och ingenting passar.
*Fixa ihop någon slags middag.
*Lagat trasiga skor med trälim och spik.
*Och städa hela köket från golv till tak "skinande" rent inför städgranskningen för i morgon är de officiellt den sista dagen i skolan för de här året! 

Nu 1 1/2 timme senare svettig som en gris tar jag och kryssar av allt från min To do list! Tar en paus med lite serier innan jag får min efterlängtade sovmorgon! Puss och godnatt på er alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar