måndag 17 juni 2013

Änglabrev!


För tre är sedan, den 13 juni 2010 hände det som jag aldrig trodde kunde hända!
Min älskade Morbror blev Guds ängel.
Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, att det är något speciellt som gör att jag blir påmind om att du inte längre finns med oss längre.
Jag gråter fortfarande stora elefanttårar när det är något som gör att jag saknar dig!

Du är inte bara guds ängel, du är också min ängel och jag vet att du tittar ner på oss med ett stolt hjärta och glädjen i kroppen över att vi gått vidare med livet men att du ändå kommer finnas här hos oss.

Jag kan aldrig beskriva känslan av hur det känns att du inte kommer vara med på mitt bröllop, på mina barns dop, träffa mina ''pojkvänner''; Ja allt det där som du SKULLE vara med på! <3

*I morgon kommer jag och hälsar på dig*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar