torsdag 30 maj 2013

Helsingfors!


Då var jag hemma i Stockholm igen då!
Vistelsen i Helsingfors var helt bra; Live musik två kvällar i rad, öl, trevligt sällskap, fantastiskt hotell, super bra väder och strosa runt på gatorna - vad mer kan man begära av två dagar i Helsinki?!

Eftersom att jag nyss slutat skolan så hade jag så himla mycket packning med mig, rättare sagt tre väskor plus det jag handlade i Tax Freen på båten....himmel vad det var jobbigt, svettigt och svårt att ensam försöka få av allt i behåll!

Veckan i bilder!

 Tåget från Vasa..

 Live musik på O'Mollys hela veckan!


 Hotellsängen!




 O'Mollys

Utsikt från hotellets balkong




Ortodoxa kyrkan

Torget i den gamla delen av Helsingfors


På rundtur till en Rockabilly butik! 


 Sol, öl & musik i gräset!

Dagens sena Old school diner! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar